Vydáno: 10 / 2015
Vydavatel: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy
ISSN: 1805–367X
121 stran
Úvodní slovo
(Ladislav Janovec) |
|
Konstruktivismus a jeho didaktické implikace ve vyučování českého jazyka
(Stanislav Štěpáník), p. 11-22 |
|
Žákovský prekoncept a koncept slova jako jazykového jevu
(Eva Hájková), p. 23-29 |
|
Prekoncept a koncept věty
(Gabriela Babušová), p. 30-37 |
|
Identifikace komunikačních funkcí výpovědi na prvním stupni základní školy
(Ladislav Janovec), p. 38-44 |
|
Priama reč a naratívna štruktúra textu v súvislých prejavoch detí mladšieho školského veku ako výsledok autorského písania
(Zuzana Kováčová), p. 45-60 |
|
Psychodidaktický prístup k jazykovo-komunikačnej edukácii v primárnom vzdelávaní
(Ľudmila Liptáková), p. 61-73 |
|
Porozumenie vecnému textu a práca s ním v primárnej škole
(Dana Cibáková), p. 74-89 |
|
Míra osvojenosti gramatických kategorií jmen a sloves u předškolního dítěte
(Pavla Chejnová), p. 90-98 |
|
Progresivní metody práce s textem
(Jana Bednářová), p. 99-111 |
|
Problematika lexikální synonymie v učebnicích českého jazyka pro 2. stupeň základní školy se zaměřením na metody cvičné
(Martina Spěváčková), p. 112-117 |
|