Vydáno: 10 / 2016
Vydavatel: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy
ISSN: 1805–367X
168 stran
Úvodní slovo
(Ladislav Janovec) |
|
Recenze
Bozděchová, I. (2015): Korespondence v češtině: příručka pro cizince
(Petra Stankovska), p. 12-13 |
|
Šmejkalová, M. (2015): Praporu věren i ve ztraceném boji.
(Josef Šimandl), p. 14-15 |
|
Články
Ovlivňují jednotlivé složky předpovědi počasí (obraz a zvuk) porozumění tomuto typu mediálního produktu?
(Kateřina Bělohlávková), p. 17-27 |
|
Vybrané psychodidaktické aspekty a faktory ve vyučování češtině
(Marie Čechová), p. 28-35 |
|
Učebnice pro žáka-cizince
(Zuzana Hajíčková), p. 36-49 |
|
Porozumenie textu ako prostriedok stimulovania kognície žiaka
(Martin Klimovič), p. 50-61 |
|
K některým aspektům komunikačně pojaté výuky češtiny na základní škole
(Jana Svobodová), p. 62-77 |
|
Metody výuky čtení využívané v České republice
(Iva Košek Bartošová), p. 78-89 |
|
K budování žákovských čtenářských dovedností v české edukaci 1. stupně ZŠ
(Radana Metelková Svobodová), p. 90-102 |
|
Výchovné akcenty kognitivně orientované výuky mateřského jazyka
(Jasňa Pacovská, Gabriela Kosinová, Tereza Pražáková), p. 103-112 |
|
Vliv jazykové stránky matematických slovních úloh na kvalitu žákova řešení
(Alena Sigmundová), p. 113-117 |
|
Problematika vzdělávání žáků-cizinců v české primární škole
(Jaromíra Šindelářová), p. 118-132 |
|
Využití metody instrumentálního obohacování ve výuce českého jazyka
(Hana Voralová), p. 133-143 |
|
Rozvoj čtenářské gramotnosti cílenými úlohami
(Věra Vykoukalová), p. 144-156 |
|
Vliv fontu písma na rychlost a kvalitu čtení žáků 1. stupně ZŠ
(Pavel Zikl, Iva Košek Bartošová, Kateřina Josefová Víšková), p. 157-163 |
|