1/2016
Recenze
Petra Stankovska: Bozděchová, I. (2015): Korespondence v češtině: příručka pro cizince (pdf), s. 12
Josef Šimandl: Šmejkalová, M. (2015): Praporu věren i ve ztraceném boji (pdf), s.14
Články
Kateřina Bělohlávková: Ovlivňují jednotlivé složky předpovědi počasí (obraz a zvuk) porozumění tomuto typu mediálního produktu? (pdf), s. 17
Marie Čechová: Vybrané psychodidaktické aspekty a faktory ve vyučování češtině (pdf), s. 28
Zuzana Hajíčková: Učebnice pro žáka-cizince (pdf), s. 36
Martin Klimovič: Porozumenie textu ako prostriedok stimulovania kognície žiaka (pdf), s. 50
Jana Svobodová: K některým aspektům komunikačně pojaté výuky češtiny na základní škole (pdf), s. 62
Iva Košek Bartošová: Metody výuky čtení využívané v České republice (pdf), s. 78
Radana Metelková Svobodová: K budování žákovských čtenářských dovedností v české edukaci 1. stupně ZŠ (pdf), s. 90
Jasňa Pacovská, Gabriela Kosinová, Tereza Pražáková: Výchovné akcenty kognitivně orientované výuky mateřského jazyka (pdf), s. 103
Alena Sigmundová: Vliv jazykové stránky matematických slovních úloh na kvalitu žákova řešení (pdf), s. 113
Jaromíra Šindelářová: Problematika vzdělávání žáků-cizinců v české primární škole (pdf), s. 118
Hana Voralová: Využití metody instrumentálního obohacování ve výuce českého jazyka (pdf), s. 133
Věra Vykoukalová: Rozvoj čtenářské gramotnosti cílenými úlohami (pdf), s. 144
Pavel Zikl, Iva Košek Bartošová, Kateřina Josefová Víšková: Vliv fontu písma na rychlost a kvalitu čtení žáků 1. stupně ZŠ (pdf), s. 157